Rihannina luksuzna modna linija poslije dvije godine odlazi u zaborav
Luksuzna modna scena definitivno je u defanzivi. Dio ponude Rihanninog „Fentyja“, još jedna je ekskluzivna linija koja je ukinuta.
Modna linija popularne pjevačice, lansirana 2019. godine, ušla je u istoriju kao prvi luksuzni brend koji vodi crna žena, javlja The Guardian.
Oslanjajući se na glad novih generacija za inkluzivnošću i raznolikošću, Rihanna je bez napora osvojila pripadnike generacije Z.
To je ujedno bila tek druga luksuzna modna kuća koju je francuski konglomerat LVMH pokrenuo od nule. Prva je bila sinonim elegancije, luksuza i visoke mode, kompanija „Christiana Lacroixa“, 1987. godine.
Nakon nagrada za luksuzni ogranak kuće „Fenty“, iznenađujuće je da je Rihannina ekskluzivna modna linija djelimično žrtva pandemije.
Brend poznat po obući, odjevnim komadima od teksasa i naočalama borio se sa problemima u snabdijevanju, a pjevačica koja živi u Sjedinjenim Američkim Državama nije mogla da putuje kako bi sarađivala sa pariskim modnim timom.
Tokom konferencije za medije održane u oktobru, glavni finansijski direktor konglomerata LVMH, Jean-Jacques Guiony, nagovijestio je da luksuzna linija brenda „Fenty“ ima problema kao i svaka druga mlada linija.
„Počeli smo u potpunosti od nule. Očigledno imamo veliku pomoć od Rihanne, ali rekao bih da je linija još u fazi stvarnog definisanja ponude“, istakao je Guiony.
Jedan od važnih faktora je svakako bila i cijena koja je bila iznad onoga što su Rihannini obožavaoci mogli da priušte. Na primjer, farmerke su koštale oko 340 eura.
federalna.ba/The Guardian