videoprilog Amera Kovačevića (Federacija danas)

dm, uprkos pandemiji, uspješno završio poslovnu godinu

Uprkos pandemiji koronavirusa, koja je utjecala na ekonomiju mnogih zemalja u svijetu, te usporila privredna kretanja i u našoj zemlji, kompanija dm drogerije market u BiH i ove godine je, s ostvarenim rastom od 6%, potvrdila status drogerijskog lidera na našem tržištu.

dm je i u otežanim uslovima poslovanja, s ukupnim prometom od oko 199 miliona KM, uspješno završio poslovnu 2019/2020. godinu, misleći pritom i na dobrobit svojih radnika.

- U svjetlu okolnosti izazvanih koronavirusom u protekloj poslovnoj godini dm je donosio niz mjera i odluka za očuvanje radnih mjesta i stabilnog poslovanja. U tome smo i uspjeli zahvaljujući požrtvovanosti naših zaposlenika, lojalnosti naših kupaca i kvalitetnim i fer odnosima s našim partnerima. U skladu s propisima učinili smo sve za zdravlje i dobrobit zaposlenika - ističe direktor dm BiH Damir Šlosel.

dm je iz prodaje trajno povukao plastične vrećice, kupcima ponudio veliki izbor trajnih cekera, i time pokazao ekološku osviještenost.

- Uspješno su realizirani ekološki projekti u šest bh. gradova u ukupnoj vrijednosti od 30.000 konvertibilnih maraka. Kao dio kontinuiteta ekološke odgovornosti dm-a uveli smo, u određenom broju prodavnica, boksove za razdvajanje ambalažnog otpada, te time osigurali recikliranje ambalaže proizvoda kupljenih u dm-u - navodi Alma Aščić-Efendić, članica Poslovodstva dm BiH.

S ciljem zaštite zaposlenika i kupaca, već krajem februara kompanija dm formirala je tim za praćenje situacije uzrokovane pandemijom. Kao vid podrške, dm je na adrese 14 javnih i državnih ustanova u BiH donirao sredstva za dezinfekciju, maske i rukavice, higijenske i druge potrepštine.

federalna.ba