Tokom Superbowla prikazana najkraća reklama ikad
Najveći sportski događaj u Sjedinjenim Državama, Superbowl– superfinale američkog fudbala, osim što je najgledaniji sportski događa na svijetu, ima najskuplje reklamno vrijeme i u poluvremenu predstavlja najveće svjetske muzičke zvijezde.
Ovogodišnji, pandemijski Superbowl obilježili su „Redditova“ reklama od pet sekundi i prvi nastup jednog kanadskog muzičara, pop zvijezde The Weeknda, koji je uložio svojih sedam miliona dolara da bi performans bio po njegovoj volji.
Društvena mreža „Reddit“ koja je posljednjih dana privukla pažnju u cijelom svijetu zahvaljujući grupi svojih članova WallStreetBets koji su se upustili u rat sa berzanskim trgovcima na Vall Streetu, potrošila je cjelokupan godišnji budžet na najkraću reklamu koja je ikada prikazana tokom Superbowla.
Reklama ove društvene mreže, u vidu tekstualnog telopa, trajala je samo pet sekundi i pozvala je gledaoce da zaustave svoje televizore kako bi je pročitali.
Cijena reklamnog prostora od 30 sekundi na Superbowlu i ove godine je bila pet i po miliona dolara, a kako je izračunao portal Variety, Reddit je za svoj oglas platio 915.000 dolara.
I pored kratkoće reklame, Reddit se pohvalio da im je potez uspio.
„Ako ovo čitate, znači da nam se opklada isplatila. Reklamni prostor na Superbowlu je skup, pa nismo mogli da kupimo puno programsko vrijeme. Ali bili smo motivisani i odlučili smo da potrošimo cijeli budžet namijenjen za marketing za ovu godinu na ovih pet sekundi emitovanja“, stoji u oglasu.
Potom su podsjetili na akciju svoje grupe koja je podstakla investitore da kupuju akcije Gamestopa.
„Jedina stvar koju smo prošle sedmice naučili od naše grupe je da i autsajderi mogu da postignu gotovo sve kada se ujedine oko zajedničke ideje“, dodaju.
„Ko zna, možda ćete baš vi biti razlog što će udžbenici iz ekonomije morati da dodaju novo poglavlje“.
„Možda ćete pomoći i da Superb(owl), (sova, na engleskom), poduči svijet o tome koliko su sove veličanstvene ptice. Možda ćete čak i pauzirati sliku kako biste pročitali ovaj oglas od pet sekundi“.
„Moćne stvari se dešavaju kada se ljudi okupe oko nečega do čega im je zaista stalo. I postoji mjesto za to. Zove se Reddit“, stoji na kraju reklamnog telopa.
Na lokalnim medijima su se pojavljivali i kraći oglasi, ali ovo je prvi put da se tokom ovako važnog medijskog događaja prikaže tako kratka reklama.
federalna.ba/independent.co.uk