TEST: Novi Renault Captur, evolucija u svakom pravcu FOTO

Na test smo dobili novi Renault Captur Edition One Blue dCi 115 EDC. Automobil koji je evoluirao u svim pravcima, pravi je nasljednik modela koji je vladao svojim tržišnim segmentom u Europi. Prema onome što smo tokom testa mogli primijetiti Renault Captur druge generacije bi trebao biti još uspješniji nego prethodni model.

Da bi ostao na vrhu, francuski kompaktni crossover se trebao poboljšati na svim područjima, za što su se Renaultovi inžinjeri dosta i potrudili. Iako je konkurencija u ovom segmentu znatno porasla, mislimo da novi Renault Captur ima šta da ponudi svojim kupcima. Na raspolaganju je 90 mogućih konfiguracija kako biste prilagodili CAPTUR svojem ukusu.

Izgrađen na CMF-B modularnoj arhitekturi koju dijeli s novim Cliom i Nissan Jukeom, crossover je sada 110 mm duži od svog prethodnika, a kao rezultat toga prostor za noge je povećan. Kapacitet prtljažnika također raste za značajnih 81 litru na ukupno 536 litara, kada se zadnja klupa pomjeri naprijed.

Ono što nam se zaista svidjelo je unutrašnjost, u kojoj se svi putnici osjećaju ugodno. Iako je testni model bio na atraktivnim felgama od 17 cola, na njima su bile gume 215/60/R17, „neravnine“ na našim  cestama je savladavao sa lakoćom, bez dodatnog stresa za putnike i karoseriju. Tome treba zahvaliti i poboljšanim amortizerima u novom Capturu. Renault je naveo da novi Captur ima manje bočno kretanje nego prije i nudi 10 posto bolju upravljivost i veću okretnost.

Pored poboljšane udobnosti i povećanog prostora u unutrašnjosti, Renault Captur ima i znatno bolju zvučnu izolaciju. Sjedišta su udobna, dobro drže u krivinama, mada bi mogla biti malo šira, ali za segment automobila kojem Captur pripada su odlična. Ugodan položaj za vožnju se lako namjesti, a i preglednost iz unutrašnjosti je sasvim dobra. Lakšem manevrisanju i parkiranju pomažu prednji i zadnji parking senzori, kao i kamera za vožnju unazad, kojim je testni model bio opremljen.

Kontrolna tabla je pregledna, naravno tu je i veliki 9,3-inčni ekran osjetljiv na dodir, na kojem je smještena većina komandi. Tu je i 10,2-inčna digitalna instrument ploča, na kojoj se nalaze sve važnije informacije, od sistema za prepoznavanje ograničenja brzine, sistem za održavanje razmaka između vozila, senzor za napuštanje saobraćajne trake i još dosta toga.

Navigacija, Bluetooth za povezivanje s pametnim telefonima, postavke načina vožnje Sport, Eco itd., sve je smješteno na centralnom ekranu. Praktičnih rješenja ima mnogo, kao što je komanda audio uređajem skrivena iza volana tako da vozač zbog mijenjanja stanice na radiju ili pjesme sa USB-a ne mora sklanjati pogled sa ceste.

Testni model je bio opremljen i opcionim bežičnim pretincem za punjenje mobitela, za koji je potrebno doplatiti 200 KM. Također u unutrašnjosti ima dovoljno praktičnih pretinaca za odlaganje sitnica, kojih u ovo moderno doba imamo i previše. Najpraktičniji je pretinac smješten ispod automatskog mjenjača, kako ga zovu u Renaultu „lebdeća konzola“ za koju je potrebno doplatiti 250 KM.

Ispod haube se nalazio provjereni Blue dCi dizelaš od 115 KS i 260 Nm obrtnog momenta, koji odlično odgovara ovom automobilu. Zadovoljava potrebe većine vozača, čak i ugodno iznenađuje svojim odzivom na gas i lakoćom rada. Testni model Renault Captura je bio u najskupljem Edition One paketu opreme, uparen sa automatskim mjenjačem, što je doprinjelo još većoj udobnosti i jednostavnosti korištenja ovog automobila. Svakako bi preporučili kupcima ovaj mjenjač, ali bi savjetovali da ukoliko imaju potrebu da prestižu druge automobile na cesti, prebace u Sport mode na ekranu osjetljivom na dodir, kako bi ubrzanje bilo bolje.

Nemamo zamjerki na rad automatskog mjenjača, kada je u opcijama My sense ili Eco, sve je podređeno komforu, ekonomičnosti i uživanju, dok u Sport modu pogonski agregat i mjenjač otkrivaju svoj pravi potencijal.

Potrošnja koju smo ostvarili prilikom testa u prosjeku je iznosila 6 litara mješovite vožnje i to većinom u Sport načinu vožnje, dok u Eco načinu vožnje, potrošnja se spušta na odličnih 5 litara.

Ugodno nas je iznenadilo i ponašanje tokom malo bržih ulazaka u krivinu, gdje se novi Captur ponaša sigurno i sa lakoćom savladava putanju krivine. Da je ovaj crossover sposoban i izaći malo izvan asfalta uvjerili smo se na makadamskim putevima. Nije baš da ima SUV sposobnosti, ali nadmašuje očekivanja, jer ipak za ovakve automobile većina misli da su to obični gradski šminkeri i tu griješe!

Renault Captur je ugodno iznenađenje u svakom pogledu, naravno u razumnim granicama.

Na tržištu Bosne i Hercegovine Captur se može kupiti u dvije dizelske varijante osnovni 1,5-litarski dCi  sa 95 KS i snažniji koji smo imali na testu sa 115 „konja“. Za dizel verzije treba izdvojiti od 32.000 do 43.000 konvertibilnih maraka.

Kada su benzinci u pitanju tu su poznati trocilindraši prvi od 100 KS i najsnažniji turbo benzinac od 130 KS. Cijene benzinaca su od 29.800 do 39.000 KM naravno ovisno od snage do opreme.

federalna.ba/Muamer Sefer

TEST Renault Renault Captur Renault Captur Edition One Blue dCi 115 EDC
Katar Kina Covid19 TEST
0 02.01.2023 14:52
Renault Rusija
0 16.05.2022 11:28
Renault Nissan električna vozila
0 27.01.2022 11:44
Renault Megane E-Tech Electric Renault Renault Megane
0 09.06.2021 10:22
Renault Vijećnica Renault Party Sarajevo Bosna i Hercegovina
0 02.06.2021 15:53
Lexus Mitsubishi Toyota Land Rover Renault Tesla
0 01.06.2021 12:55