Super Bowl LVIII bio je najgledaniji TV program ikada
(Izvor: EPA-EFE/JOHN G. MABANGLO)

Super Bowl LVIII bio je najgledaniji TV program ikada

Osim što je bila najduža utakmica, ovogodišnji Super Bowl je također i najgledaniji program u istoriji televizije. Prema Nielsenu i Adobe Analyticsu, pobjeda Kansas Cityja u produžecima od 25-22 nad San Franciskom u nedjelju navečer je u prosjeku imala 123,4 miliona gledalaca na televiziji i platformama za striming. To je srušilo prošlogodišnju ocjenu od 115,1 miliona.

Igru su prenosili CBS i Univision, ali i na Paramount+, kao i na digitalnim platformama NFL-a. Osim toga, Nickelodeon je emitovao alternativnu simultanu emisiju prilagođenu djeci. Nielsen je također naveo da je rekordnih 202,4 miliona gledalo barem dio igre na svim mrežama, što je 10% više u odnosu na prošlogodišnji broj od 183,6 miliona.

Dio povećanja se može pripisati promjeni u načinu brojanja gledalaca. Nielsen je počeo da uključuje gledaoce izvan kuće u svoje ocjene 2020. godine, ali samo sa ograničenih tržišta. To mjerenje se proširilo na svih 50 država od ove godine. Nedjeljna utakmica bila je tek druga od 58 Super Bowla koja je otišla na produžetke. Prethodna je bila 2017. godine.

"Kontrolisao sam svoja očekivanja, ali sam se ipak malo nadao da će se to desiti", rekao je predsjednik CBS Sportsa Sean McManus o produžetku, koji je postavljen kada je igrač San Francisca Jake Moody blokirao dodatni poen u četvrtoj četvrtini. “Ne mogu zamisliti Super Bowl bolji ili uzbudljiviji od ovoga.”

Ovaj Super Bowl privukao je dodatnu pažnju i zbog Taylor Swift. Pop superzvijezda u vezi je s Travisom Kelceaom, romansa koja je dovela nove fanove u NFL.

Super Bowl se prenosi na španskom jeziku u Sjedinjenim Državama od 2014.

federalna.ba

Super Bowl najgledaniji program