Rijeka Una mamac je za turiste
Ove ljetne sezone turizam u Bihaću je u ekspanziji, traži se krevet više. Rijeka Una mamac je za turiste.
U odnosu na prošlu, ove godine drugačije slike. Nacionalni park Una posjetilo je skoro 50 posto više turista. Najviše ih je privukla prirodna ljepota, krajiško gostoprimstvo, ali i kulturno-historijske znamenitosti.
„Ono što je bitno je rijeka Una, prirodne ljepote, a posebno Nacionalni park koji predstavlja skup proizvoda izvrsnosti i na tome mi temeljimo naš razvoj i brendiranje“, objašnjava Amarildo Mulić, direktor Nacionalnog parka Una.
Da Bihać ima široku lepezu turističkih atrakcija, svjedoči i činjenica da turisti nerijetko u ovom gradu ostaju duže nego su planirali.
“Drago nam je kad turist dođe i planira ostati jedan dan ili agencija napravi jednodnevan smještaj, a ustvari se on produži na dva ili tri dana pa se ispostavi da nam treba još dana da proširimo ponudu”, kaže Asmir Piralić, turistički vodič.
Upravo je turizam najveći generator razvoja ovog dijela zemlje. Zato poziv građanima da izaberu Bihać kao ovoljetnu destinaciju.
federalna.ba