Prvoaprilske šale na britanski način: Od holilvudskog vojvode do paste za zube sa bijelim lukom
Britanski princ Harry i Meghan Markle su od kralja Charlesa tražili da im dozvoli da svoje titule promijene u "vojvoda i vojvotkinja od Hollywooda- piše londonski tabloid "Express" u online rubrici o prvoaprilskim šalama koje ne prestaju od jutros.
Promjena titula će vjerovatno biti otkrivena u razgovoru sa Oprah Winfrey, a "Netflix" je zainteresovan da plati snimanje dokumentarne serije od 27 epizoda o tome, objavio je list.
Kao razlog promjene je navedeno to što su poznate američke ličnosti s kojima su Harry i Meghan "pokušali da se sprijatelje" u SAD bile zbunjene njihovim titulama vojvode i vojvotkinje od Sussexa, redovno ih pitajući "šta je Sussex?" i "da li je Sussex blizu Australije?".
Kompanija za luksuzne vrste vina i sira "Mouse and Grape" je objavila da je iznijela na tržište ekološki prihvatljive limenke sa "mješavinom tri vrhunska vina sa tri britanska sira": pjenušavi "Chardonnay and Nettlebed Creamery Bix" - sir sa trostrukim kremom, "Grenache Rose & White Lake Cheese Driftwood" - kremasti i meki sir, sa biberom i "zemljanom korom" i "Old Wine Garnacha & Quicke's Cheddar Cheese" - bogati sir i puterasti ekstra zreli sir cijeđen kroz platno.
Firma poznata po sladoledu "Dazs" je objavila da "unosi snažne ukuse" tradicionalnog škotskog specijaliteta od iznutrica - "hagisa" u "svilenkasto glatki sladoled od vanile, napravljen od 100 odsto škotskog mlijeka i kajmaka, dostupan ograničeno vrijeme".
Časove za rekreaciju pasa je "kao prva u svijetu" najavila firma "Gymbox" omogućivši posjetiocima teretana da na sprava rade zajedno s ljubimcima.
Kompanija za kuhinsku opremu "Lakeland" je objavila da je počela proizvodnju prve friteze na svijetu obložene dijamantima, koju ručno proizvodi dvoje poznatih britanskih umjetnika. Prvu takvu fritezu u jednoj njenoj prodavnici "čuva naružano obezbjeđenje, a može se kupiti isključivo danas, 1. aprila". Na kupcima je da nađu tu prodavnicu.
Od danas, 1. aprila, kreću vozovi ka londonskom aerodromu Heathrow sa nizom vagona koji će biti "prva velika picerija na svijetu na šinama". Jedna pica sa bogatim punjenjem prodavaće se samo danas i zove se "Aprililili!".
Pošto se psi opiru prevozu u prtljažniku automobila, japanski proizvođač "Honda" je uveo "najsavremeniju tehnologiju PAW-S" - uređaj koji otvara prtljažnik čim pas priđe, ubacuje ga tamo i smjesta zaključava "bez potrebe za pomoći vlasnika".
Lanac radnji "Trade and DYI" za majstore-amatere "lansirao je" danas mirise namijenjene i klijentima i prodavcima da bi privukli mušterije: miris piljevine, "vodovoda i kanalizacije" i zavarivanja. Opis proizvoda glasi: "Uživajte u elegantnim tonovima mirisa koji prevazilaze vrijeme. Probudite svoju dušu notama piljevine, otkrijte zadivljujuće putovanje kroz bogate mirise vodovoda i kanalizacije i zapalite plamen želje šapatom mirisa zavarivanja".
Proizvođač kancelarijskog materijala "Ryman" je objavio prodaju paketa hemijskih olovki sa mirisima dimljene slanine, engleskog "crnog pudinga" i dinstanog pasulja. Olovke su namijenjene korištenju uz doručak, treba ih čuvati u frižideru i smiju se koristiti najviše tri dana, počev od danas, 1. aprila. "Ko ne bi uživao u mirisu masti i mesa koji cvrče u tiganju, dok škraba radnim danom?" - reklamni je slogan te firme.
Na sličnu ideju je došla i prodavnica "LEON Grocery": lansirala je novu pastu za zube sa ukusom - bijelog luka opisujući je kao "oštru, kremastu i sa dodatnim zalogajem". Stomatolog u LEON Mary Buke je izjavila da je "nana predugo monopolizovala pastu za zube – vrijeme je za ukus dobrote, za ukus bijelog luka!".
federalna.ba/Beta