Koncept razredne nastave je prevaziđen, ne može jedna učiteljica za sve predmete
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje objavila je rezultate i preporuke istraživanja TIMSS 2023 za Bosnu i Hercegovinu, a riječ je o međunarodnom istraživanju trendova u znanju matematike i prirodnih nauka. Ovo je treće istraživanje ove vrste u Bosni i Hercegovini, a učestvovao je 3391 učenik četvrtih razreda iz 120 osnovnih škola.
Postignuća učenika iz BiH ispod međunarodnog prosjeka u znanju matematike i prirodnih znan...
Rezultati su opet pokazali kako samo 1 posto učenika u BiH, ili svaki stoti, ostvaruje rezultat u naprednoj referentnoj vrijednosti iz matematike, dok naprednu referentnu vrijednost iz prirodnih nauka doseže 0 posto učenika.
"Ne možemo tu govoriti o nekom pretjerano velikom znanju iz matematike i prirodnih nauka, ali očito da je sve manje i manje pokazane preferencije od strane djece, roditelja pa i društva. Moguće je da je jedna od stvari koja se ovim pokazuje da je koncept razredne nastave već prevaziđen i da nije realistično ni očekivati da samo jedna osoba, učitelj ili učiteljica, može djecu da uči svim predmetima“, kazao je Vedad Pašić, dekan Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u Tuzli.
federalna.ba