Pandemija zatomila njemačku ljubav prema pivu
(Izvor: Arhiva)

Pandemija zatomila njemačku ljubav prema pivu

Prodaja piva u Njemačkoj pala je u 2020. godini na najnižu razinu otkada je statistički ured 1993. počeo objavljivati izvješća, budući da su ugostitelji bili zatvoreni više mjeseci a ljudi zazirali od izlazaka i druženja u vrijeme pandemije koronavirusa.

Pivovare su prošle godine prodale oko 8,7 milijardi hektolitara piva, što je 5,5 posto manje nego u godini ranije, priopćio je Destatis.

Brojka ne uključuje bezalkoholno pivo, napitke od slada ni pivo uvezeno iz zemalja izvan Europske unije.

Njemačka ljubav prema pivu kopni već godinama, ali 2020. bila je posebno teška za proizvođače piva budući da ih je pandemija lišila brojnih festivala i događanja koje je pratila velika konzumacija piva, uključujući poznati minhenski Oktoberfest.

Barovi i restorani također su bili prisiljeni zatvoriti svoja vrata, u proljeće, a potom i u studenome.

Ljeti se potražnja nakratko oporavila, pokazuju podaci Destatisa, budući da su ograničenja ublažena. Tako je u kolovozu i rujnu prodaja porasla dva, odnosno 2,3 posto na godišnjoj razini.

Pozivajući se podatke o trošarinama, Destatis navodi da je 82,6 posto prodanog piva konzumirano u samoj Njemačkoj.

Domaća je prodaja pala 5,5 posto a prodaja u drugim zemljama Europske unije 13,1 posto, pokazuje izvješće statističkog ureda.

Prodaja u trećim zemljama porasla je 3,7 posto.

federalna.ba/Hina

Njemačka pivo