Otkriven program za NEM Dubrovnik 2021.

U Hrvatsku stižu najpopularniji streaming servisi, telekomi i televizijski kanali, a razgovarat će se o trendovima u TV industriji koji su se pojavili nakon godine koja je uvelike utjecala na sve medije.

NEM Dubrovnik 2021. predstavlja raspored događanja koji će pod novim konceptom okupiti vodeće osobe svjetske i europske TV industrije, predstavnike televizijskih kanala, telekoma, sportskog streaminga, distribucije i produkcije. Većina programa održat će se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Sve tri večeri dio su koncepta kakvog NEM Dubrovnik priprema po prvi puta.

Tijekom četiri dana, od 6. do 9. rujna 2021., u predivnom Hotelu Dubrovnik Palace govorit će se o TV sadržaju, formatima, tehnologijama i trendovima koji kroje budućnost ove dinamične industrije. Ovogodišnji program organiziran je kroz market, predavanja, panele i screeninge te nezaobilazna dnevna i večernja druženja:

Jedna od trenutno najaktualnijih tema TV industrije neće zaobići niti NEM Dubrovnik - na panelu „Is Streaming the Future of Sports?“ razgovarat će se o streamingu kao načinu na koji ćemo potencijalno u budućnosti sve češće pratiti sportska događanja. Isto tako, kroz panel „Age of Streamers: What is the Audience Asking for? How Important is Local Original Content for Streamers?“ diskutirat će se o TV formatima koji najviše odgovaraju današnjoj publici te koliko je lokalan sadržaj zaista važan. Nakon dinamičnog dana, slijedi networking opuštanje uz koktele pod sponzorstvom usluge Play Premium (RTL Hrvatska) te večernja zabava pod sponzorstvom Prve TV

Posjetiteljima će se predstaviti i globalna medijska kompanija SPI čiji su brojni kanali i digitalne usluge dostupne na šest kontinenata, francuska tehnološka kompanija Broadpeak te hrvatska Atlantic Grupa kroz prezentaciju svojih saznanja i praksi o zadržavanju pažnje ciljane skupine.

Nezaobilazan dio svakog NEM Dubrovnika je ekskluzivna prezentacija novih televizijskih sadržaja. Kao dio ovogodišnjeg eventa pod nazivom Beta Night, na predivnoj lokaciji pored mora, kriminalistička serija „Šutnja“ u produkciji Drugog Plana i HRT-a u suradnji s produkcijskim kućama Beta Film i Star Media, proslavit će svjetsku premijeru uz prisustvo glavne glumice Kseniye Mishine. Također, predstavit će se i ruska triler serija „Dead Mountain – The Dyatlov Pass Incident“ 1-2-3 Productiona, nakon čega slijedi Q&A s osvajačem Srebrnog medvjeda na Berlinaleu i suredateljem Pavelom Kostomarovim. 2020. g. njemačka produkcijska, financijska i distribucijska kompanija Beta Film kupila je veliki udio u najpoznatijoj hrvatskoj produkcijskoj kompaniji Drugi Plan, zaslužnoj za produkciju serije „Šutnja“. Beta Film odgovoran je za međunarodnu prodaju obje serije.

Tijekom tri dana NEM Dubrovnika održat će se TV market na kojem će se predstavljati firme, TV sadržaj, usluge i proizvodi prijavljenih sudionika te dogovarati potencijalne suradnje, a četvrti i zadnji dan rezerviran je za prikupljanje dojmova te rezimiranje novih znanja i iskustava. Kao i svake godine, dio NEM Dubrovnik iskustva su druženja na pićima dobrodošlice, pauzama za kavu i zabavama u partnerstvu s nekim od najistaknutijim partnerima marketa NEM Dubrovnik 2021. na čijoj je službenoj stranici dostupan popis trenutno potvrđenih sponzora i posjetitelja.

Nezaobilazni B2B događaj u CEE regiji

NEM Dubrovnik je B2B događaj koji se svake godine fokusira na razvoj TV industrije u CEE regiji. Redovni posjetitelji ključni su predstavnici pay-tv kanala, FTA kanala, usluga streaminga, telekom operatera i ostalih pružatelja televizijskih usluga, ali i glumci, producenti, redatelji, pisci i drugi sudionici u audiovizualnoj industriji. Dubrovnik će ove godine ugostiti i finaliste natjecanja u pisanju scenarija „NEM Network“, koji će dobiti priliku sastati se s potencijalnim partnerima, kupcima i/ili investitorima iz industrije.

Dosad je NEM Dubrovnik podržalo više od 180 utjecajnih tvrtki na globalnoj i lokalnoj razini, neke od kojih su Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Global Agency i HBO Adria, kao i BBC Studios, ViacomCBS, All3Media International, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Mađarska i mnoge druge.

New Europe Market

New Europe Market (NEM) skupni je naziv za nekoliko događaja koje organizira Mediavision, agencija specijalizirana marketing i poslove u TV industriji. Uz već tradicionalni NEM Dubrovnik, 2019. godine predstavljeno je i njegovo zimsko izdanje pod nazivom NEM Zagreb, posvećeno kreativnoj strani TV industrije. A kako bi profesionalci ostali povezani i tijekom ograničavajuće 2020. godine, predstavljena je digitalna platforma NEM Network.

Kako bi se svi sudionici osjećali sigurno, organizatori su ove godine posebno usredotočeni na organizaciju događaja u skladu s epidemiološkim mjerama. NEM Dubrovnik 2021. održat će se uglavnom na otvorenom, uz već dobro poznat pogled na Jadran te ugodan ljetni povjetarac.

Sve informacije o događaju i cijenama paketa za sudjelovanje možete pronaći na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021.

federalna.ba

NEM NEM Dubrovnik 2021. Dubrovnik
Borjana Krišto Volodimir Zelenski Dubrovnik
0 09.10.2024 20:44
Povelja Kulina Bana Dubrovnik godišnjica
0 29.08.2024 09:39
Dubrovnik Hvar požar
0 23.06.2024 18:39
Dubrovnik požar
0 23.06.2024 17:14