Na GMC-u niz revolucionarnih najava, rasprava i izložbi koje postavljaju nova mjerila u svijetu medija i komunikacija
Drugi dan Global Media Congressa (GMC) obilježio je niz revolucionarnih najava, rasprava i izložbi koje postavljaju nova mjerila u svijetu medija i komunikacija. Dan je bio prepun zanimljivih panela, uvodnih govora i interaktivnih sesija koje su vodile neke od najistaknutijih osoba u industriji, saopćili su organizatori.
Pod pokroviteljstvom šeika Mansoura bin Zayeda Al Nahyana, potpredsjednika, zamjenika premijera i predsjedavajućeg predsjedničkog suda, GMC je nastavio fokusirati se na njegovanje inovacija i omogućavanje stručnjacima da imaju koristi od razmjene znanja između donositelja odluka, vodećih ljudi, stručnjaka i stručnjaka za nove trendove koji oblikuju budućnost sektora.
Mohammed Jalal Al Rayssi, glavni direktor Emirates News Agency (WAM) i predsjednik višeg organizacijskog odbora za Global Media Congress, rekao je: “Global Media Congress nastavio je nuditi neusporedivu vrijednost svog drugog dana dok jačamo našu globalnu medijsku mrežu kroz strateška partnerstva i suradnje koje nude velika obećanja za budućnost. Bilo nam je drago što smo danas ugostili toliko mladih i njihova je cijenjena prisutnost obogatila izvrsne rasprave i izložbe kojima smo svjedočili. Dok Kongres nastavlja oblikovati buduću medijsku agendu, ulažemo sve napore u njegovanje izvanredne nove kreativnosti i ubrzavanje inovativnih start-upa u sektoru.”
Drugog dana Kongresa, koji je posebnu pozornost posvetio medijskom obrazovanju i angažmanu mladih, također je ugostio raznoliku grupu studenata sa 100 sveučilišta koji su se zanimali za ovaj sektor.
Humaid Matar Al Dhaheri, generalni direktor i izvršni direktor Grupe ADNEC Group, rekao je: “Današnje sesije na Global Media Congressu pokazale su našu predanost osnaživanju mladih kako bi pomogli u oblikovanju budućnosti medijskog sektora. Kroz poticanje inovacija i suradnje u medijskoj industriji, također osposobljavamo sljedeću generaciju da odigra svoju punu ulogu kao kreatori i poduzetnici. Okupljajući tako raznoliku lepezu lidera i stručnjaka s našim mladima, Kongres nije samo platforma za dijalog, već i katalizator maštovitih novih ideja i praksi. Grupa ADNEC ima čast predstaviti mjesto gdje se dijele revolucionarne ideje i istražuju novi horizonti u medijima i tehnologiji.”
Sa sudionicima iz vladinog, medijskog, akademskog i industrijskog sektora, Global Media Congress domaćin je programa svjetske klase govornika, panelista i diskutanata koji komentiraju i raspravljaju o nizu novih izazova i punom potencijalu budućeg razvoja medijske industrije. Kongresna izložba predstavlja vodeće međunarodne i lokalne brendove koji izlažu i demonstriraju najnoviju tehnologiju, proizvode i usluge usmjerene na medije. I vodeće tvrtke i inovativni novi startupi sudjeluju na izložbi koja ima niz platformi, uključujući pozornice uživo i medijske laboratorije, kako bi se olakšala komercijalna partnerstva između tehnoloških tvrtki i medijskih kuća.
Federalna novinska agencija (FENA) kao vodeća novinska agencija iz Bosne i Hercegovine, aktivni je sudionik ovogodišnjeg GMC-a.
federalna.ba/Fena