Lutrija BiH je dobila vrijednu nagradu na Social media summitu 2023.
„Ponosni smo na činjenicu da je Lutrija BiH prva u državi realizovala kampanju s influenserima ovog obima. Ne samo zbog rezultata koji su fenomenalni, nego i zbog činjenice da smo na vrijeme prepoznali promjene u ponašanju ciljnih skupina, kao i podmlađivanje korisnika naših usluga. U skladu s tim mijenjamo prodajne i komunikacijske strategije te pripremamo kompaniju za rad u digitalnoj budućnosti, svjesni da kompanije koje ne predvode trendove nemaju ni šansu da opstanu“, rekao je direktor Lutrija BiH, Edhem Pašukan, nakon osvajanja DIGITAL CUP za influenser marketing kampanju „Ludi za lotom“. DIGITAL CUP je strukovna nagrada koja se dodjeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini.
„Kampanja je bila veoma izazovna s komunikacijskog i tehničkog aspekta. Ujediniti i koordinirati pet influensera sa dijametralno suprotnim načinima života i tržišnog komuniciranja, pripremiti kampanju za online i offline svijet, snimiti 5 TV spotova, moderirati stotine objava, hiljade komentara i reakcija, stalno analizirati nevjerovatne količine informacija i ostati dovoljno smiren da s osmijehom uđete u novi dan i predlažete nove ideje. Hvala Lutriji BiH na prilici da dokažemo znanje, žiriju na odabiru i MITA Group timu koji je sve ovo iznio fenomenalno. Druga nagrada i priznanje za rad u mjesec dana su dokaz posvećenosti ostvarenju zacrtanih ciljeva za klijente koje servisiramo", izjavio je Ejub Kučuk, direktor MITA Group.
federalna.ba