Kampanja 'Hrana gurmana' dosegla je do 970.000 ljudi, a njena misija se nastavlja

Tokom sedam mjeseci aktivne provedbe, kampanja Hrana Gurmana promovisala je više od 200 malih biznisa iz Bosne i Hercegovine i pomogla im da se suoče sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19. Završila se i njena druga faza koju je proveo Sweden/USAID FARMA II projekat, a kampanju nastavljaju domaći akteri.

Autorica: Zlata Behram

hrana radio Federalni radio Radio Federacije BiH
Vijesti u 22 Federalni radio
0 22.12.2024 23:57
sport Federalni radio
0 22.12.2024 22:04
Vijesti u 17 Federalni radio
0 22.12.2024 17:21
Vijesti u 12 Federalni radio
0 21.12.2024 15:04
sport Federalni radio
0 21.12.2024 12:10
sport Federalni radio
0 20.12.2024 23:19