Kampanja 'Hrana gurmana' dosegla je do 970.000 ljudi, a njena misija se nastavlja
Tokom sedam mjeseci aktivne provedbe, kampanja Hrana Gurmana promovisala je više od 200 malih biznisa iz Bosne i Hercegovine i pomogla im da se suoče sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19. Završila se i njena druga faza koju je proveo Sweden/USAID FARMA II projekat, a kampanju nastavljaju domaći akteri.
Autorica: Zlata Behram
Preporučeno
Sedmodnevno, 06.12.2025.
Ove sedmice u Sedmodnevnom propitujemo da li je platforma EMIS za prijem nastavnog osoblja u radni odnos u &sc...
Bunoza za FR: Nadam da ćemo u ponedjeljak otvoriti debatu i usvojiti zakone
Putovanje Bosne i Hercegovine prema članstvu u Europskoj uniji ove sedmice je naišlo na novu prepreku k...
Zemljište u BiH zapušteno i betonirano: Naučnici upozoravaju da proizvodimo tek četvrtinu potrebne hrane
Svjetski dan tla, 5. decembar, obilježen je u četvrtak u Akademiji nauka i umjetnosti Bosne i Hercegovine simp...
Vijesti u 17, 04.12.2025.
- Evropska komisija službeno odobrila Reformsku agendu BiH. - Pravosudni forum BiH posvećen suzbijanju organiz...