Ekonomski fakultet Bihać i OŠ 'Harmani II' obilježili Svjetski dan štednje
Ekonomski fakultet u Bihaću organizirao je, povodom Svjetskog dana štednje, radionicu za učenike Osnovne škole JU “Harmani II” kao dio šireg projekta finansijske pismenosti. Cilj ovog događaja bio je približiti osnovne koncepte štednje, planiranja budžeta i investiranja mladim učenicima kroz interaktivne aktivnosti, igre i praktične primjere.
U sklopu radionice, učenici su kroz praktične primjere saznali kako postaviti ciljeve štednje, načine na koje mogu planirati i upravljati svojim malim budžetima, kao i koliko je važno strpljivo i promišljeno donositi odluke kada su u pitanju finansije.
Cilj ovog događaja bio je podsticanje razvijanja zdravih finansijskih navika kod učenika u ranoj dobi. Radionica je, prema riječima njenih organizatora, zamišljena kao prilika da se djeci približi značaj štednje, mjesta na kojima se može štedjeti, ali i kako ta štednja može postati alat za ostvarenje željenih ciljeva.
Studentica Ekonomskog fakulteta Lejla Mesić, koja je aktivno sudjelovala u radionici, istakla je značaj edukacije o upravljanju novcem.
-Želimo motivirati najmlađe da razviju svijest o važnosti odgovornog rukovanja novcem, jer su to temeljne navike koje će im donijeti koristi u budućnosti - kazala je.
Dekanesa Ekonomskog fakulteta Mirela Kljajić Dervić također je podcrtala važnost projekta, naglasivši koliko je važno da djeca razviju razumijevanje o ulozi novca u svakodnevnom životu.
-Upravljanje kućnim budžetima, kao i razumijevanje vlastitih potreba i želja, predstavljaju esencijalne vještine koje će im koristiti kroz cijeli život - dodala je.
Na ovom edukativnom putovanju, učenici su dobili priliku da kroz interaktivne igre i primjere sagledaju širu sliku koju štednja nosi – kao alat za ostvarivanje ciljeva, ali i kao temelj za stabilniju finansijsku budućnost.
Direktorica Osnovne škole “Harmani II” Nermina Delić kaže da će učenici nastaviti učiti o finansijskoj pismenosti kroz posjete bankama i edukacije o poduzetništvu.
federalna.ba/Fena