British Airways na webu otvara božićnu trgovinu za prodaju predmeta iz zrakoplova
Britanska zrakoplovna tvrtka British Airways, koja je, poput ostalih aviokompanija u golemome minusu zbog posljedica pandemije koronavirusa, u ponedjeljak je najavila internetsku prodaju luksuznog pribora za jelo i posuđa, papuča, kozmetičkog pribora, kolica i ostalih predmeta iz svojih prizemljenih zrakoplova, nastojeći bar na taj način zadržati svoje klijente u vrijeme kada putuje vrlo malo ljudi.
Među ponuđenim predmetima na internetskoj stranici tvrtke nude se čaše za šampanjac, posuđe i pribor koji se koriste u prvoj klasi, papuče i pokrivači koji će, kako stoji u priopćenju tvrtke kupcima "omogućiti da se prisjete čarobnog iskustva letenja i u vlastitu domu".
Da bi prevladao krizu, IAG je proveo veliko restrukturiranje, ukinuvši pritom 13.000 radnih mjesta u British Airwaysu.
federalna.ba/Hina
Kolekcionari mogu kupiti i predmete koji se koriste u Boeingu 747, poput primjerice kolica.
Nastojeći nadoknaditi gubitke i popraviti financijsko stanje na koje je žestoko utjecala pandemija koronavirusa, zrakoplovna tvrtka je još početkom godine prodala umjetnička djela vrijedna milijune funta.
U priopćenju stoji i da se kupcima pruža prilika da kupnjom predmeta iz sada prizemljene flote jumbo mlaznjaka Boeing 747 na internetskoj prodaji nabave "dio povijesti" tvrtke.
Zrakoplovna grupa IAG, vlasnica British Airwaysa i španjolske Iberije, od početka godine zabilježila je 5,6 milijarda eura gubitka, uključujući dodatnih 1,76 milijarda eura gubitka u trećem tromjesečju.