U TK počela kampanja u saobraćaju pod nazivom 'Koliko vrijedi tvoj život?'

U TK počela kampanja u saobraćaju pod nazivom 'Koliko vrijedi tvoj život?'
(Izvor: Fena/Vlada TK)

Povodom ovogodišnjeg početka kampanje pod nazivom "Koliko vrijedi tvoj život?" danas su u Ministarstvu trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona prezentovane aktivnosti do kraja godine, kao i trenutno stanje sigurnosti saobraćaja na području TK.

Prema riječima pomoćnika ministra za saobraćaj Nenada Lukanovića, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja pokrenulo je kampanju i ove godine zbog povećanja nivoa bezbjednosti saobraćaja na putevima na području TK.

- U periodu od jula do septembra fokus je na povećanom intenzitetu saobraćaja tokom godišnjih odmora i pojavi saobraćajnih nesreća uzrokovanih neprilagođenom brzinom, nepažnjom vozača zbog korištenja mobilnog telefona, alkoholom/opijatima, kao i početka perioda godine gdje se na cestama pojavljuju motociklisti, biciklisti i vozači električnih romobila – saopćeno je iz Vlade TK.

Cilj ovog dijela kampanje, rečeno je ovom prilikom, je da se vozačima kroz kratke poruke ukaže na pogubnost brze vožnje, vožnje u alkoholiziranom stanju, negativnog uticaja korištenja mobilnog telefona u toku vožnje na pažnju i koncentraciju.

Kako je rečeno, zadnja tri mjeseca u godini period su kada se vozačima želi skrenuti pažnja te povećati oprez na djecu/učenike na cestama u periodu početka školske godine, kao i na poštivanje saobraćajnih propisa u odnosu vozača prema pješacima i biciklistima kao ranjivoj kategoriji učesnika u saobraćaju.

Kampanja je osmišljena, kako navodi šef Odsjeka za saobraćaj Samir Gabeljić, tako da dođe do što većeg broja građana TK i BiH.

- Na području TK u 2024. godini bilo 3144 saobraćajnih nezgoda što je za 90 nezgoda više u odnosu na '23. godinu. U prošloj godini je bilo 27 poginulih osoba što je više za sedam smrtnih slučajeva - kazao je Gabeljić iznijevši podatke o broju povrijeđenih te da je neprilagođena brzina najveći uzročnik saobraćajnih nesreća i njihovih posljedica.

U ime nosioca kampanje Radio Kameleona način medijske prezentacije predstavio je Amir Zonić.

- Prvi dio kampanje će se fokusirati na ljetne izazove u saobraćaju, gužve, temperature, pješake, bicikliste dok će drugi više zahvatati početak "mraka" i djecu koja idu u školu. Kako se bližimo praznicima idu zimske gume i neke nove teme oko novogodišnjih praznika i vožnja u alkoholiziranom stanju, uslovima otežane vidljivosti - rekao je Zonić.

Ono što će biti vrlo intenzivno je radio-oglašavanje jer je to najbliže vozačima, rečeno je ovom prilikom.          

Fena

Vlada TK