U Prijedoru otvoren Centar za edukaciju i savjetovanje potrošača

U Prijedoru otvoren Centar za edukaciju i savjetovanje potrošača

U Prijedoru je otvoren Centar za edukaciju i savjetovanje potrošača, jedini takav u Bosni i Hercegovini i to zahvaljujući Udruženju građana DON. Plan je da se kroz svakodnevne aktivnosti građani informišu o potrošačkim pravima, jer prema dostupnim podacima, svijest o ovoj temi je i dalje na niskom nivou.

Tek 0,5 odsto građana u Republici Srpskoj tokom 2022. godine obratilo se udruženjima koja se bave zaštitom potrošača, podaci su resornog ministarstva. To je podstaklo zaposlene u prijedorskom Udruženju građana "DON" da osnuju Centar za edukaciju i savjetovanje potrošača.

"Ovaj put ćemo obići veliki broj mjesnih zajednica na području Prijedora, probaćemo doći do one populacije koja nije na društvenim mrežama i nije toliko medijski pismena, tako da ulažemo napor da dođemo do svih građana kojima je prijeko potrebna naša pomoć", kazala je Murisa Marić, kazala je izvršna direktorica Udruženja građana DON Prijedor.

Centar je dio projekta "Svi mi smo potrošači", koji se provodi u okviru Regionalnog programa lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu, a sredstva su obezbijedili Evropska unija i Grad Prijedor.

"Grad Prijedor učestvuje sa 24 odsto finansiranja svih projekata. Mi ćemo svakako podržavati ovakve projekte koji su veoma značajni za razoj grada Prijedora", kaže Aleksandar Milješić, načelnik Odjeljenja za nevladine organizacije grada Prijedor (SNSD).

U Centru će svakog drugog petka biti organizovan dan otvorenih vrata i to u periodu od 10 do 14 časova.

federalna.ba

Prijedor