Studenti masovnih komunikacija sa 174 univerziteta će učestvovati na Drugom medijskom kongresu
(Izvor: Deshabhimani)

Studenti masovnih komunikacija sa 174 univerziteta će učestvovati na Drugom medijskom kongresu

Drugo izdanje Globalnog medijskog kongresa (GMC) u Ujedinjenim Arapskim Emiratima ugostit će studente masovnih komunikacija sa 174 univerziteta širom svijeta, javila je Emiratska novinska agencija WAM.

Sastojeći se od konferencije i izložbe, GMC će se održati od 14. do 16. novembra 2023. u Nacionalnom izložbenom centru Abu Dabija (ADNEC), pod pokroviteljstvom njegovog visočanstva šeika Mansoura bin Zayeda Al Nahyana, potpredsjednika, zamjenika premijera i ministra predsjedničkog suda.

Događaj organizira ADNEC grupa, u partnerstvu sa Emiratskom novinskom agencijom (WAM), uz učešće svjetskih lidera u industriji, stručnjaka i uticajnih ljudi, kao i akademika i mladih.

Radionice koje se održavaju na marginama GMC-a ugostiće studente sa 24 domaća univerziteta, 19 GCC, 47 arapskih i 84 strana.

Učešće studenata dolazi na poziv GMC-a, koji ima za cilj da razvije stručnost i upozna studente sa medijskom industrijom, različitim funkcijama medijskih kuća i njihovom ulogom u razvoju zajednica kroz rješavanje različitih izazova.

Ovi izazovi uključuju klimatske promjene i promoviranje tolerancije, suživota i prihvaćanja drugih za postizanje mira u svijetu.

Osim toga, GMC radionice su osmišljene da upoznaju studente sa medijskim tehnologijama i alatima, usmjeravajući ih da postanu uspješni medijski profesionalci sposobni da poguraju naprijed napredak i prosperitet u svojim zemljama.

GMC će pokrivati ​​ključne teme u rasponu od tri dana, kao što su medijsko obrazovanje, mediji koji se odnose na okoliš i održivost, sportski mediji, kao i medijsko obrazovanje, te relevantne izazove, mogućnosti i korištenje inovacija i novih tehnoloških rješenja.

Globalni medijski kongres 2023. je veliki međunarodni događaj koji okuplja medijske institucije iz različitih dijelova svijeta kako bi istražili budućnost globalne medijske industrije i njenu vitalnu ulogu u unapređenju održivog razvoja širom svijeta.

Također će stvoriti mogućnosti za promoviranje suradnje i izgradnju medijskih partnerstava koja mogu potaknuti transformaciju medijske industrije, osigurati njenu održivost i omogućiti joj da proizvodi pouzdan, raznolik i inovativan sadržaj koji ide ukorak s brzim tehnološkim napretkom koji se događa u svijetu.

federalna.ba/Fena

Drugi medijski kongres masovna komunikacija Globalni medijski kongres