SFF: Promovisana web platforma “Velika scena”
Drugi dan Sarajevo Film Festivala počeo je programom Kafa sa..., a predvodio ju je Danis Tanović, redatelj filma Deset u pola, koji je i otvorio ovogodišnji SFF. Kasnije je održano gotovo 30 filmskih projekcija u Sarajevu i Mostaru, kao i brojni filmski susreti. Također, Argeta je u sklopu programa promovisala svoju novu platformu koja će mladim umjetnicima ponuditi niz prilika da se pokažu u saradnji sa ovim brendom.
Da Sarajevo Film Festival ne promoviše samo filmsku umjetnost dokazuje se svake godine raznim koncertima, izložbama, zabavama, ali ove godine Atlantik grupacija zajedno s Argeta paštetom odlučila je promovisati web platformu “Velika scena”, koja pruža priliku svim umjetnicima da se izraze.
- Priliku će dobiti svi, i muzičari i redatelji i pisci, a otvaramo s dizajnerima. Ovo je velika regionalna platforma koja će se širiti i nadograđivati – istakao je Mirsada Kadribašić, menadžer za brend Argeta.
- Ovo je prvi put da smo dali prostor svog proizvoda kao medij umjetnicima da se izraze što je i našem brendu jedan novi momenat – dodala je Miranda Mladin, izvršna direktorica za centralni marketing.
Dizajneri su na ovoj platformi predstavili svoje kolaž ilustracije za proizvode, a kasnije će i drugi umjetnici dobiti priliku da se na različite načine izraze i promovišu putem ovih kompanija.
- Prije svega, zahvalio bih Argeti i Atlantik grupi na ovoj kreativnoj platformi koja omogućava i nama da se pokažemo naš rad milijunima ljubitelja Argeta proizvoda – poručio je Ivor Bogunić, kreativni direktor agencije Yootree.
Ideja je da se kroz poznati brend stanovništvo upozna i s umjetnicima i umjetnošću, što, naravno, može privući i nove kupce, ali i stare zaljubiti u umjetnost.
federalna.ba