Putem aplikacije "Građanska patrola" primljeno 3.228 prijava
(Izvor: Ilustracija)

Putem aplikacije "Građanska patrola" primljeno 3.228 prijava

U Banjaluci je tokom prošle godine primljeno ukupno 3.228 prijava putem aplikacije "Građanska patrola", koja omogućava da građani putem svojih mobilnih telefona na licu mjesta fotografišu određeni problem i o tome obavijeste nadležnu gradsku službu.

Najveći broj prijava tokom prošle godine odnosio se na nepropisno parkiranje, nepropisno odlaganje otpada, kvarove na javnoj rasvjeti, održavanje javnog zelenila, te sanaciju puteva, saopšteno je iz Gradske uprave Banjaluka.

Informatička aplikacija "Građanska patrola", putem koje građani mogu da prijave komunalne probleme, u funkciji je od 26. aprila 2018. godine, besplatna je i dostupna putem postojećih platformi "Plej stor" i "Ap stor".

Korisnici "Građanske patrole" aplikaciju koriste bez registracije i ne prosljeđuju svoje lične podatke, a sve prijave su anonimne.

Svi zainteresovani građani povratnu informaciju za probleme koji su prijavili mogu dobiti putem Odsjeka za saradnju sa građanima - Kancelarije za građane, na broj telefona 051/244-471 ili putem imejla /gradjani@banjaluka.rs.ba/.

Aplikacija "Građanska patrola" je domaći proizvod, koji je gradu Banjaluka donirala banjalučka firma "DVC solutions"

federalna.ba/Srna

Građanska patrola aplikacija prijava