Prikupljeno 12 tona otpada u sklopu Coca-Coline inicijative 'Recikliraj me'
Coca-Cola u Bosni i Hercegovini realizirala je tokom ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala, u suradnji s organizatorima i svojim kupcima i partnerima, inicijativu "Recikliraj me. Pokloni mi novi život.", koja je dio globalnog programa "Svijet bez otpada".
Za osam dana aktivnosti odvojeno je prikupljeno - jedna tona plastičnog otpada, dvije tone papira, šest tona stakla i tri tone miješanog otpada.
Svih 12 tona otpada je, u saradnji s partnerima inicijative "Recikliraj me. Pokloni mi novi život." - kompanijom “Ekopak” i komunalnim preduzećem “Rad” preuzeto i poslano na reciklažu.
Kontejneri za odvojeno odlaganje otpada - za plastične boce, limenke i za miješani otpad, bili su postavljeni na najprometnijim lokacijama u centru Sarajeva, a bili su i dostupni mobilni timovi koji su kružili gradom sa naprtnjačama u kojima je bilo moguće odložiti plastične boce i limenke.
- Prvi koraci inicijative "Recikliraj me. Pokloni mi novi život." u Bosni i Hercegovini napravljeni su u suradnji sa Sarajevo Film Festivalom, najvećom i najutjecajnijom manifestacijom kulture i umjetnosti u zemlji. Partnerstvo koje traje 25 godina tako je obogaćeno zajedničkim nastojanjima da unaprijedimo kulturu odgovornog i održivog življenja, a rezultati u količinama odvojeno prikupljenog otpada su odlični - rekao je Bruno Jelić, rukovoditelj projekta Svijet bez otpada u Coca-Coli HBC Adria.
Coca-Cola HBC kao društveno odgovorna kompanija i lider u primjeni postulata održivog poslovanja ima jasno postavljene ciljeve koji se odnose na smanjenje uticaja na okoliš, a jedno od strateških opredjeljenja kompanije globalno je program Svijet bez otpada, čijim aktivnostima direktno pridonosi smanjenju utjecaja na okoliš i nudi rješenja za izazove povezane s ambalažom, saopćeno je iz te kompanije.
Aktivnosti u okviru inicijative "Recikliraj me. Pokloni mi novi život." i globalnog programa Svijet bez otpada usmjerene su na stvaranje novih navika za pravilno odlaganje i razvrstavanje otpada, kao i na edukaciju i podizanja svijesti građana o važnosti recikliranja otpada za očuvanje resursa i okoliša.
Uz Coca-Colu su u inicijativi sudjelovali su i njezini kupci iz sektora ugostiteljstva, te "Konzum" i "Mercator", navodi se u saopćenju.
federalna.ba/Fena