Tokom rekonstrukcije kroz Crnaju će se prometovati jednom trakom
Direktor Cesta Federacije BiH Ljubo Pravdić bio je gost Federacije danas.
O puštanju tunela i mostova u promet bez upotrebne dozvole kaže: "Za tunel Vranduk smo imali četiri faze: izgradnja dva mosta, rekonstrukcija postojećeg tunela Vranduk i izgradnja tunela za evakuaciju po novim propisima, koji još nije završen. Kad se on završi podnijet ćemo zahtjev Ministarstvu prostornog uređenja za formiranje komisije za izradu tehničkog prijema i onda ćemo dobiti uporabnu dozvolu."
Ističe da su na tunelu Vranduk postojali alternativni pravci za vozila do 7 tona.
"Magistralne ceste su jako stare, dotrajale i problem je organizacije cesta. Nismo imali puno izbora i alternative i promet se odvijao onako kako je mogao, mi smo sa svoje strane napravili sve."
Kada je riječ o alternativnom putu za tunel Crnaja Pravdić ističe da se on nalazi na klizištu, ispod su jezero i željeznička pruga.
"Dvije godine smo čekali građevinsku dozvolu. Mi u blizini tunela nemamo nikakvu alternativu. Alternativni pravci su preko Prozora na Središnju Bosnu. Ne postoji mogućnost da se napravi alternativni pravac u blizini. Za vrijeme rekonstrukcije tunela promet će se odvijati naizmjenično, jednom prometnom trakom. Ne bi trebala biti duga čekanja, a ukoliko se bude čekalo duže od pola sata pokušat ćemo u toku dana pustiti promet, a da radimo u toku noći. Promet će totalno biti zatvoren samo u noćnim satima. Tunel se mora uraditi, bez obzira na sve, jer je okarakteriziran kao crna točka za sigurnost učesnika u prometu."
O sudbini sarajevske transverzale kaže da je krajem 2019. godine potpisan sporazum sa KS-om, ali obzirom da su se Vlade mijenjale trebalo bi to biti uskoro pokrenuto.
federalna.ba