videoprilog Dine Durmića (Dnevnik 2)

Kada će početi izgradnja autoputa Tuzla - Orašje?

Više od deset godina očekuje se izgradnja autoputa Tuzla – Orašje koja bi sjeveroistočni dio Bosne i Hercegovine povezala sa zemljama Evropske unije. Značaj ovog autoputa bio bi izuzetno i za građane i za privrednike sa ovog kraja. O tome je danas razgovarano i u Tuzli, budući da su se pojavile određene nedoumice oko postojeće trase, te će najvjerovatnije doći do njene izmjene. Hoće li to usporiti početak radova?

Budući autoput Tuzla – Orašje će otvoriti i mogućnost umrežavanja Tuzlanskog kantona sa koridorom Vc, ali i sa  susjednom Hrvatskom, što će u konačnici poboljšati ambijent razvojnih i svih drugih potencijala najmnogoljudnijeg kantona. Uz to otvorit će se i mogućnost za povoljniji dolazak stranih investitora.

“Nastojimo da se uspostavi jedna kontinuitetna politika, naročito u ekonomskom smislu, da se ispoštuje ta težnja TK koju je na Skupštini donio o deblokadi, koja je kako smo to shvatili, glavni problem Tuzlanskog kantona - deblokada, komunikacijska deblokada”, kazao je premijer FBiH Fadil Novalić (SDA).

Ovo područje će izgradnjom autoputa Tuzla – Orašje biti i odblokirano i u izvoznom smislu, budući da je ovaj putni pravac jedna od žila kucavica Tuzlanskog kantona, koji pokriva 23 posto ukupnog izvoza iz FBiH.  Autoput Tuzla – Orašje trebao bi biti dug nešto više od 60 kilometara. Nedoumice koje su se pojavile, riješit će politika.

“Ono što je opredjeljenje i što su na određeni način zaključci sa današnjeg sastanka je da mi idemo put jedne političke odluke koja treba da bude donesena na Skupštini Tuzlanskog kantona”, izjavio je premijer TK-a Irfan Halilagić (SDA).

O raznim studijama, projektovanju i izgradnji, podsjećamo,  priča se od 2008. godine, pa se tako i kao početak izgradnje spominjala 2022. godina. No, do toga nije došlo. Sada su se pojavili novi problem. Sadašnjom trasom su nezadovoljni u Srebreniku i Gradačcu.

“Mi smo pokrenuli aktivnosti da revidiramo ranije projiciranu trasu autoputa koja uopće ne odražava životne potrebe i da se prilagodi prvenstveno potrebama privrednog života i konzumentima na području Srebrenika i Gradačca”, poručio je gradonačelnik Srebrenika Nihad Omerović (NiP).

Zahtjev lokalnih zajednica i privrednka je da novi autoput bude izgrađen u blizini postojeće magistralne ceste. Hoće li mijenjanje projekta usporiti tokove i aktivnosti na izgradnji ovog autoputa, pitanje je koje je sada otvoreno. Smjer i probitni pravac pravac zasigurno hoće.

federalna.ba

Fadil Novalić trasa autoputa Tuzla-Brčko-Orašje
Fikret Hodžić Srebrena malina Fadil Novalić Mirsad Ćeman Fahrudin Solak Ustavni sud Bosne i Hercegovine
0 27.11.2024 20:17
Reisul-ulema Husein ef. Kavazović Fadil Novalić
0 18.11.2024 20:35
Fadil Novalić Fahrudin Solak Fikret Hodžić
0 15.11.2024 20:08
Fadil Novalić zatvor Vojkovići
0 22.03.2024 10:55
Fadil Novalić Senad Pećanin
0 15.03.2024 18:21