Netflix će u novembru pokrenuti jeftiniju razinu pretplate s oglasima
(Izvor: Ilustracija)

Netflix će u novembru pokrenuti jeftiniju razinu pretplate s oglasima

Netflix će navodno lansirati jeftiniju razinu podržanu oglasima za svoju streaming platformu početkom novembra, u vrijeme dok kompanija pokušava zaustaviti gubitak više od milion pretplatnika u 2022.

Tvrtka je prvobitno planirala početi nuditi uslugu 2023., ali Variety je prošle sedmice izvijestio da je pomaknuta na 1. novembra kako bi to bilo prije Disney+ koji planira pokretanje razine podržane oglasima u decembru.

Prema izvještajima, Netflixova usluga pokrenut će se između ostalog u SAD-u, Francuskoj, Njemačkoj, Australiji i Kanadi, a očekuje se da će cijena biti između 7 i 9 USD. Najosnovnija pretplata na Netflix sada košta 9,99 USD ili 15,49 USD za standardnu pretplatu.

Razina oglasa bila bi dodatna uz postojeće razine, što znači da trenutni pretplatnici ne bi vidjeli nikakve oglase na Netflixu.

Glasnogovornik Netflixa rekao je da tvrtka još nije donijela nikakve odluke.

"Još uvijek smo u ranim danima odlučivanja o tome kako pokrenuti opciju s nižom cijenom, podržanu oglasima, a nikakve odluke još nisu donesene", rekli su. "Dakle, ovo su sve samo nagađanja u ovom trenutku."

U julu je Netflix izvijestio o gubitku od milion pretplatnika u drugom tromjesečju 2022., drugom tromjesečju gubitka pretplatnika, s padom dionica za 67% do kraja jula.

Na poziv ulagačima u julu, glavni odjel za operacije i proizvode tvrtke, Greg Peters, otkrio je kako tvrtka razmišlja o uvođenju oglašavanja za podršku pretplatama s nižim naknadama. Rekao je da Netflix želi "pružiti nevjerovatno iskustvo za potrošače... koji odluče prihvatiti ponudu podržanu oglasima, ali također pružiti nevjerovatno iskustvo za robne marke i oglašivače koji žele raditi s nama kako bi bili sigurni da radimo dobar posao uzdizanja kako to za njih izgleda”.

Rekao je da je optimističan da oglašavanje na Netflixu može "isporučiti iskustvo koje se bitno razlikuje od iskustva oglasa" na televizijskim programima ili kablovskoj televiziji danas.

Lansiranje bi se usredotočilo na zemlje u kojima postoje "zrelija tržišta oglasa", rekao je Peters u to vrijeme.

Netflix je u julu najavio da će se udružiti s Microsoftom za oglasnu tehnologiju i kao globalni prodajni partner. Izvješće Variety sugerira da dvije tvrtke traže cijenu od 65 USD za hiljadu pregleda, traže minimalnu godišnju obavezu potrošnje od 10 miliona USD od tvrtki sada, a hvaleći se da tvrtka može dobiti 500.000 pretplatnika na razini s oglasima do kraja 2022. Peters je rekao investitorima u julu da je bilo "puno uzbuđenja" u ranim razgovorima s reklamnim agencijama.

"Mislim da su se u njihovom slučaju ... htjeli povezati s naslovima, nevjerovatnim sadržajem koji je [izvršni direktor Netflixa, tim Teda Sandrosa] objavljivao", rekao je. “I mislim da također dijelimo perspektivu o tome što je sjajno iskustvo za potrošače i za oglašivače.

„Dakle, kada razmišljate o vrsti oglašavanja koje vidimo, ograničenjima učestalosti, što je sjajno iskustvo oglašavanja, primjećujemo visok stepen usklađenosti.

"Dakle, taj entuzijazam, ta usklađenost povećava moj optimizam i uzbuđenje što moram ovo izbaciti jer mislim da će to biti dodatna dobit za sve uključene strane."

federalna.ba/The Guardian

Netflix pretplatnici reklame