Netflix 2025. otvara prodavnice u kojima će obožavaoci moći da se igraju, kupuju i jedu
Netflix ima za cilj da fanovima približi serije koje vole.
Streaming gigant planira 2025. godine pokrenuti maloprodajne objekte pod nazivom 'Netflix House' u kojima će se obožavatelji moći igrati, kupovati, jesti i uroniti u svijet svojih omiljenih filmova i TV serija. Primjer uključuje sudjelovanje u stazi s preprekama direktno iz serije Squid Game.
Netflix House dolazi nakon što je kompanija eksperimentirala sa pop-up prozorima u posljednjih nekoliko godina (preko Bloomberga). U prošlosti je Netflix bio domaćin The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience na kojem obožavatelji mogu piti i plesati uz klasične izvedbe svojih omiljenih pop pjesama i živjeti svoje snove Bridgertona za jednu noć.
Također je otvorio pop-up restoran pod nazivom Netflix Bites u kojem obožavatelji mogu uživati u hrani i piću iz Stranger Things i Netflixovih raznih kuharskih emisija. “Vidjeli smo koliko obožavatelji vole da urone u svijet naših filmova i TV serija i mnogo smo razmišljali o tome kako to odići na viši nivo,” rekao je Josh Simon, potpredsjednik Netflixovog odjela za potrošače .
Netflix House je takođe genijalan način za kompaniju da zaradi nove prihode osim kontinuiranog podizanja cijena svojih pretplatničkih paketa.
Lokacije radnji bit će objavljene naknadno, ali se pretpostavlja da će se prvo otvoriti u SAD-u, a potom u ostatku svijeta. Od sada, fanovi mogu pokazati svoju ljubav prema raznim filmovima i TV serijama putem službene trgovine robe na toj streaming platformi.
federalna.ba/bloomberg.com