Ženska istorija je nevidljiva
Ja se kroz svoju umjetnost prije svega bavim sobom, nemirna sam i stalno mi se čini da ne radim dovoljno, kaže Šejla Kamerić, vizualna umjetnica koja je 2003 postala svjetski poznata fotografijom Bosnian girl. Odrastajući kao žena, radeći, stvarajući, na svojoj vlastitoj koži sam osjetila mušku dominaciju, mizogeniju, patrijahalnost, dodaje ona i nastavlja da na početku svoje karijere uopće nije bila svjesna koliko je njena umjetnost feministička. Identificiranje sa nekim izmom nije joj bila namjera, pa ni sam feminizmom. Radeći i družeći se sa različitim ženama koje su mi bitne u životu, shvatila sam da feminizam nije jedna stvar, nego da govorimo o feminizmima i da svako ko radi treba da govori i bori se na svoj način, ističe Šejla i smatra da to čini feminizam bitnom borbom. Svaka žena mora uzeti kao jedan od osnovni princip djelovanja pomoći drugoj ženi, a ne kako smo odrasle i dogojene u sistemu muške putanje. Muzeji su puni muške umjetnosti, jer žene nisu imale podsšku da se bave umjetnošću na njihov način. Zato je važan ručni rad, umjetnost koju su muškarci „dozvoljavali „.Trebamo obratiti pažnju na žensku istoriju, jer ona je nevidljiva i moramo se potruditi da ženu vratimo u foks u društvu, ali na pravi način, završava Šejla.
Razgovarala : Svjetlana Živanov