Ministarstvo za obrazovanje BPK i Centar „Step by Step“ potpisali memorandum o saradnji
Ministrica za obrazovanje, mlade, nauku, kulturu i sport Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Goražde Adisa Alikadić – Herić i izvršni direktor Centra za obrazovne inicijative „Step by Step“ Nedim Krajišnik danas su potpisali Memorandum o saradnji na implementaciji socio-emocionalnog programa za djecu predškolskog uzrasta u BPK Goražde.
Kako je naglašeno, projekat prepoznaje značaj partnerstava u unaprjeđenju kvalitete obrazovanja, smanjenju društvenih nejednakosti te predstavlja odgovor na socio-emocionalne potrebe u ranom djetinjstvu, a ambicija je da program bude dugoročno integrisan na nivou BPK Goražde.
Realizacija uključuje edukaciju odgajatelja i razvoj predškolskih kapaciteta, uz mogućnost infrastrukturnog unapređenja sektora kroz međunarodne razvojne partnere.
- Potpisivanjem Memoranduma, fokus stavljamo na predškolske ustanove, odgajatelje i socio-emocionalni razvoj djece, ali i na ključne oblasti poput podrške kurikularnoj reformi, izgradnje novih vrtića i jačanja profesionalnih kapaciteta prosvjetnih radnika. Saradnja je privilegija i odgovornost, a obrazovanje temelj svakog naprednog društva“ - kazala je ministrica Adisa Alikadić-Herić.
Izvršni direktor Centra za obrazovne inicijative „Step by Step“ Nedim Krajišnik naglasio važnost uspostavljenog partnerstva i budućih ulaganja u obrazovni kadar i infrastrukturu.
- vo partnerstvo gradimo na zajedničkom cilju a to je dobrobit djeteta. U narednom periodu ulaganja će biti usmjerena u profesionalni razvoj odgajatelja i nastavnika, ali i unapređenje predškolske infrastrukture, posebno kroz izgradnju novih vrtića uz podršku Svjetske banke i World Bank Group - kazao je Krajišnik.
Podršku realizaciji programa izrazila je i direktorica JU za predškolski odgoj i obrazovanje Goražde Alema Bajrović, naglašavajući primarnu dobrobit projekta, njegov uticaj na djecu i odgajatelje.
Potpisivanje Memoranduma o saradnji predstavlja važan korak ka sistemskom jačanju predškolskog odgoja i integraciji socio-emocionalnog učenja, kao temelja zdravog i inkluzivnog razvoja najmlađih generacija BPK – istaknuto je danas.
Fena/federalna.ba