Međunarodna reakcija na rezultate TIMSS istraživanja: “BiH je zapala u krizu učenja”
"Rezultati Međunarodnog istraživanje postignuća učenika u matematici i prirodnim naukama (TIMSS) pokazuju da škole u Bosni i Hercegovini nisu pripremljene za ulazak u društvo koje se temelji na korištenju znanja iz 21. vijeka i da bosanskohercegovačkoj djeci nisu pružene iste mogućnosti da razrade svoje potencijale kao što su njihovim vršnjacima iz država sa visokim i srednje-visokim prihodima stanovnika. Veliki broj djece u Bosni i Hercegovini, njih 600.000, više ne može čekati jer im je budućnost ugrožena", upozoravaju iz Ambasade Sjedinjenih Američkih Država, Delegacije Evropske unije, OSCE-a i UNICEF-a.
"Nadležne obrazovne vlasti na svim nivoima moraju odlučno krenuti u stvaranje inkluzivnih, prilagodljivih i kvalitetnih obrazovnih sistema preko kojih će spremno dočekati budućnost. Neophodno da obrazovne vlasti u Bosni i Hercegovini žurno osmisle i provedu sveobuhvatne obrazovne reforme koje će se zasnivati na nalazima izvedenim iz rezultata velikih međunarodnih istraživanja jer one pružaju iscrpne podatke za donošenje utemeljenih strateških odluka..."
Uz Svjetski dan UNICEF-a, sa voditeljicom Komunikacija za razvoj Ninetom Popović razgovarala Aida Hadžiabdić.