Konačno: Od sredine ljeta u Tuzli plaćanje parkinga putem mobilne aplikacije
Gradsko vijeće Tuzla je usvojilo izmjene i dopune Odluke o javnim parkiralištima kojom se omogućava uvođenje plaćanja parkinga putem mobilne aplikacije i SMS poruka.
Ovaj problem sa kojim su se svi građani, ali i turisti susretali dok su tražili parking, nervirali jer nisu imali sitan novac, će ubuduće biti riješen na dva načina.
“Jedan od problema u Tuzli jeste naplata javnog parkinga. Postojeći sistem naplate je zastario i nepraktičan je. Prateći tehnološke trendove i potrebe tržišta, u septembru mjesecu sam na sjednici Gradskog vijeća predložio uvođenje jednog novog načina plaćanja parkinga, i to putem mobilne aplikacije, što predstavlja novitet u BiH koji je brži, jednostavniji, praktičniji, efikasniji i sigurniji”, rekao je Anel Ibeljić, Vijećnik u Gradskom vijeću Tuzla.
Implementacijom ove inicijative građanima će biti omogućeno plaćanje dnevnih parking karti izdatih od strane kontrolora, ali i velikog broja posebnih parking karata poput mjesečnih, godišnjih, stanarskih, povlaštenih i slično. Dodatna vrijednost plaćanja aplikacijom je i ekološka osviještenost s obzirom na to da se pri plaćanju parkiranja aplikacijama ne koriste papirne potvrde. Pored plaćanja parkinga putem mobilne aplikacije, stvoreni su uslovi za plaćanje parkinga putem SMS poruka, a na inicijativu vijećnice Sabihe Mujkanović Mujačić iz 2018. godine.
“Prije četiri godine sam tražila od Javnog preduzeća ‘’Saobraćaj i komunikacije’’ da omogući građanima plaćanje parkinga putem SMS poruka. Drago mi je, što se konačno krenulo u realizaciju te inicijative. Sve veći broj građana koristi mobilne uređaje za kupovinu i plaćanje usluga. Građani nemaju uvijek sitan novac, često moraju napustiti obaveze zbog kojih su tu da bi produžili parking, a naročito je lakše za one građane koji svoje obaveze završavaju na mjestima udaljenim od mjesta parkiranja”, dodaje je Sabiha Mujkanović Mujačić, Vijećnica u Gradskom vijeću.
Prateći sve trendove koji bi građanima mogli olakšati u rješavanju ovog problema, Javno komunalno preduzeće “Saobraćaj i komunikacije” Tuzla, početkom marta ove godine pokrenulo je postupak javne nabavke “platforme” koja će omogućiti plaćanje parking prostora putem mobilne aplikacije i SMS porukom, a koja bi u konačnici mogla biti u upotrebi već sredinom ljeta.
“Bez obzira što mi na svakom parkiralištu imamo parking automate, jednostavno za tu uslugu treba i sitan novac, tako da kada se neki sastanak produži da ne moraju izlaziti na automat platiti nego mogu i putem platforme, odnosno aplikacije koja će biti u sklopu te platforme platiti tu uslugu. Ovaj vid naplate korisnicima omogućava jednostavnije plaćanje dok ih sistem upozorava na istek vremena. Vjerujem da će se ova investicija vrlo brzo isplatiti i čestitam menadžmentu na donošenju ove Odluke.”, zaključuje Nedžad Malikić, direktor JKP “Saobraćaj i komunikacije” Tuzla.
federalna.ba/Dino Durmić