Jedini način da se GRAS ponovo oživi je potpuno restrukturiranje preduzeća

Problemi Javnog preduzeća GRAS nisu tajna, ali višegodišnje gomilanje problema ne vodi nigdje. Zbog toga je neophodno aktuelizovati pitanja izvještaja o poslovanju javnih preduzeća, kažu iz Centara civilnih inicijativa, jer jedino na takav način se može kontrolisati poslovanje preduzeća. Iz uprave GRAS-a izrazili su zabrinutost zbog kontinuirane blokade računa i strah za budućnost najstarijeg preduzeća u Kantonu Sarajevo.

“U 21. vijeku pojedini dani liče na 1993. godinu. Od 20. augusta 2020. godine pa do danas konstantna je blokada računa. U takvim uslovima organizovati prevoz i voditi preduzeće je izuzetno teško”, kaže generalni direktor GRAS-a Senad Mujagić.

Ministar saobraćaja KS-a Adnan Šteta (SDP) izjavio je kako mu je neshvatljivo da je neko dopustio da se 9 godina se ne plaćaju doprinosi radnicima, da je neko dopustio da se 3 godine ne plaća PDV državi. To su stvari koje su nečuvene, poručuje on.

“Što se tiče GRAS-a, kao pružaoca javnog prevoza u Kantonu Sarajevo, jedini adekavatan način da se on ponovo oživi je da uradimo potpuno restrukturiranje preduzeća”, navela je Hatidža Jahić, profesorica na Ekonomskom fakultetu UNSA.

federalna.ba

GRAS CCI
GRAS KJKP GRAS penzionisanje
0 22.01.2024 20:51
GRAS Centrotrans Kanton Sarajevo javni gradski prevoz
0 03.01.2024 19:00
GRAS rad nedjeljom
0 24.11.2023 09:30