Igra lignje je sa 110 miliona gledatelja najpopularniji debi hit Netflixa
Distopijska južnokorejska drama Igra lignje postala je najpopularnija serija Netflixa ikad, privukla je 111 miliona obožavatelja od svog debija prije manje od četiri sedmice, objavila je u utorak ova streaming usluga.
Globalni viralni hit bez presedana zamišlja sablasan svijet u kojem se marginalizirani ljudi suprotstavljaju u tradicionalnim dječjim igrama. Dok pobjednik može zaraditi milione u gotovini, izgubljeni igrači bivaju ubijeni.
Šireći se svijetom, posebno putem društvenih medija, Squid Game je na vrhu Netflixovih ljestvica u više od 80 zemalja.
"Squid Game je službeno dosegao 111 miliona obožavatelja - što je čini našom najvećom lansiranjem serije ikada!" tvitao je Netflix.
Poređenja radi, Regency Romp Bridgerton dosegao je 82 miliona gledatelja u svom debiju, koristeći Netflixovu internu metriku koja uključuje bilo koji račun koji je gledao epizodu najmanje dvije minute.
Uspjeh serije Igra lignje pojačava sve veći utjecaj Južne Koreje na globalnu popularnu kulturu, poput K-pop benda BTS i Oskarom nagrađenog filma Parasite.
To je ujedno i posljednji uspjeh u nastojanju Netflixa da proizvede više sadržaja na međunarodnom i engleskom jeziku. Treći najgledaniji serijski niz streamera je, na primjer, Lupin na francuskom jeziku.
Netflix nudi Igru lignje u sinkroniziranim i titlovnim verzijama na više jezika, proširujući svoju potencijalnu publiku.
U februaru je najpopularnija svjetska streaming platforma objavila planove da samo ove godine potroši 500 miliona dolara na serije i filmove proizvedene u Južnoj Koreji.
federalna.ba/AFP