I projekt USAID-a za pomoć domaćim kompanijama da turistima pruže što bolje usluge
Bogata turistička ponuda u Kantonu Sarajevo obara sve rekorde iz dana u dan. Domaće kompanije pokazuju spremnost zajedno sa svojim zaposlenicima da turistima koji svakodnevno dolaze u naš grad pruže što bolje usluge, ali i da promovišu turističke potencijale BiH. Tako su ovoga puta USAID Turizam i Holdina/Energopetrol potpisali Zajednički plan implementacije ovog značajnog projekta.
Nezaobilazne stanice turistima koji posjećuju Sarajevo su i benzinske pumpe koje često, pored domaćih turista, dočekuju i strane. Ovaj put u, saradnji sa USAID-ovim Projektom razvoja održivog turizma BiH, Holdina i Energopetrol spremni su kroz promociju turističkih potencijala Bosne i Hercegovine uz pomoć svojih zaposlenika, turistima pružiti što bolje usluge, ali i turističke informacije.
„Holdina i Energopetrol kontinuirano rade na unapređenju usluge, potrošačkog iskustva i samog boravka na INA-inim i Energopetrolovim maloprodajnim mjestima kroz kontinuirano unapređenje ponude i edukacije naših zaposlenika, a kako bi bili što bolje u mogućnosti odgovoriti na sve potrebe ljudi u pokretu - naših vjernih kupaca“, kazao je Marijana Rajić, izvršna direktorica za maloprodaju i članica uprave Holdine d.o.o.
„Osnažujući osoblje na benzinskim stanicama kao ambasadore turizma, otkrivamo neiskorišteni potencijal ovih lokacija u pružanju vrijednih usluga i informacija putnicima, a kroz obuku o gostoprimstvu i turističkim atrakcijama cilj nam je poboljšati cjelokupno iskustvo posjetitelja, čineći njihova putovanja ispunjenim i nezaboravnim“, istakao je Karl Wursber, direktor Ureda za ekonomski razvoj USAID-a BiH.
Sve turiste koji dolaze iz svijeta i regiona za tri dana očekuje i spektakularno otvaranje 29. Sarajevo Film Festivala, koji će u naš grad i ovoga puta dovesti velika imena iz svijeta filma. Prodaja ulaznica je već počela, a svi ljubitelji filma imat će priliku projekcije gledati i u drugim gradovima Bosne i Hercegovine. Prema svim podacima, smještajni kapaciteti su popunjeni do zadnjeg mjesta.
„Najbolji dio sezone je u augustu, kada je Sarajevo Film Festival, koji je naš najveći brend, naš najveći generator, turistički i ekonomski. Ako uzmemo da je turizam kao grana privrede broj jedan u Sarajevu, onda je najveći generator SFF, oko kojeg se sve vrti“, ističe Haris Fazlagić, v.d. predsjednika Turističke zajednice KS-a.
Glasnogovornica SFF-a Andrijana Copf podsjetila je da je od od 11. do 18. augusta program SFF-a u Mostaru – BH Telecom ljetnom kinu, a od ove godine i u Tuzli – u Bingo ljetnom kinu.
I nije nepoznanica da i ove godine turiste i građane Sarajeva očekuje bezbroj poznatih ugostiteljskih objekata u kojima će se zasigurno pružiti bogat muzički program različitih žanrova, bogata tradicionalna kuhinja i historijska i kulturna ponuda. Tokom SFF-a bit će prikazano 220 filmova iz cijelog svijeta. Ovogodišnje izdanje otvara dokumentarni film Poljubite budućnost reditelja Nenada Čičina Šaina.
federalna.ba