Građani su napravili deficit veći od 6 milijardi kupovinom uvoznih proizvoda

Građani su napravili deficit veći od 6 milijardi kupovinom uvoznih proizvoda

Kampanja Kupujmo i koristimo domaće predstavljena je danas s ciljem promocije i osvještavanja građana BiH o važnosti kupovine domaćih proizvoda. Novim promotivnim spotom započela je kampanja, koja već šestu godinu uspješno promovira domaće proizvode i teži širenju svijesti građana o važnosti koje ta kupovina ima. Spotom u kojem se naglašava kako su građani naše zemlje napravili deficit veći od 6 milijardi KM kupovinom uvoznih proizvoda. Ono što zabrinjava, jeste deficit napravljen kupovinom mesnih i mliječnih proizvoda kojih kako kažu naši proizvođači imamo dovoljno. 

Tarik Mutevelić, član uprave Akova goup, poručio je:" Mi u potpunosti zadovoljavamo naše potrebe, otrpilike 30% naše proizvodnje je izvoz. Trebamo se ugladati na zemlje Zapadne Evrope kako štite svoje tržište raznim carinama, kod nas treba malo da se poradi na tome". Dodao je i kako BiH ne kaska za drugim zemljama te da narod treba da vjeruje našim proizvođačima.

Kampanja u 2020. godini obuhvatala je promocije putem TV reklama i portala, bilborda, city ligtova, ali i promotivnih spotova koji su ostavili velik trag i utjecali na potrošače te ih potakli da kupuju više domaće proizvode. U ovoj godini ići će istim putem i težiti kroz zanimljive spotove, u kojima glavne uloge nose djeca, potaknuti domaće stanovništvo na korištenje domaćih proizvoda i tako dovesti do smanjenja deficita.

federalna.ba/Mirna Ždralović

Lejla Fazlagić-Pašić Lejla Fazlagić
0 16.09.2024 20:24
Landfill Elmedin Voloder
0 16.09.2024 20:21