Facebook počinje da ograničava reklame koje ciljaju tinejdžere

Facebook počinje da ograničava reklame koje ciljaju tinejdžere
(Izvor: Ilustracija)

Kompanija Facebook je saopštila da više neće dozvoljavati oglašivačima da ciljaju one od 18 godina i mlađe na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web lokacijama.

Nova politika, koja se također odnosi na Instagram i Facebook messenger, i dalje dozvoljava ciljanje tinejdžera, ali samo na osnovu starosti, pola i lokacije, prenosi Glas Amerike. Starosne granice mogu se razlikovati u zavisnosti od zemlje, a iz Facebooka navode da će nova politika početi za nekoliko sedmica.

"Već dajemo ljudima načine da nam kažu da radije ne bi vidjeli oglase na osnovu svojih interesa ili na osnovu svojih aktivnosti na drugim web lokacijama i u aplikacijama, na primjer putem kontrola u našim podešavanjima oglasa", navodi se u saopštenju Facebboka u kom se najavljuje nova politika oglašavanja. 

federalna.ba/Beta

Facebook oglašavanje