Zašto bogataši sve više kupuju polovne automobile?
(Izvor: carscoops.com)

Zašto bogataši sve više kupuju polovne automobile?

Izgleda da je pandemija promijenila način razmišljanja bogatih vlasnika automobila u poimanje da ne žele mjesecima da čekaju da njihova luksuzna vozila ili superautomobili stignu.

Umjesto toga, iako se njihov financijski status uglavnom popravio zahvaljujući manjoj potrošnji tokom zaključavanja, oni pokazuju veće interesovanje za polovne automobile zbog njihove neposredne dostupnosti, što dovodi do skoka cijena.

U junu su cijene polovnih automobila porasle za skoro 30% u odnosu na prošlu godinu. Na tržištu polovnih automobila, superautomobili poput limitiranog izdanja McLaren 765LT prodaju se za 40% više od svog originalnog MSRP-a, što pokazuje da ih ljudi žele i žele sada.

Kako je izvijestio Automotive News Europe, Rolls-Royce ima šestomjesečnu listu čekanja za nove narudžbe - iako kompanija navodi da nedostatak mikročipova nije uticao na proizvodnju.

Neograničene mogućnosti prilagođavanja koje nudi kompanija i mogućnost da novi kupci specificiraju svoje ručno izrađene automobile po svom ukusu, izgleda da više nisu toliko važni, jer se sve više ljudi odlučuje za polovna vozila u netaknutom stanju.

Gerry Spahn, šef komunikacija za Rolls-Royce u Sjevernoj Americi, priznao je da oko 75% njihove prodaje dolazi iz programa Provenance u vlasništvu, što je značajan porast u odnosu na prethodnih 33%.

Kupovinom polovnih Rolls-Royce modela kupci također izbjegavaju amortizaciju - Vraith gubi 20% vrijednosti kada napusti zastupništvo i 40% nakon pet godina vlasništva. I nije samo Rolls-Royce pogođen ovom situacijom. Između 2016. i 2021. godine, suparnička luksuzna marka Bentley zabilježila je rast prodaje polovnih automobila za 53%, dok je prodaja novih automobila porasla za 34% u istom periodu.

Programi u vlasništvu kao što je "Ferrari Approved" uključuju pažljivu inspekciju u više tačaka automobil od strane certifikovanih tehničara osiguravajući da je sve u skladu sa visokim standardima kompanije.

Također uključuju garanciju i pomoć na putu za veće spokojstvo. Osim što je korisna za kupca polovnih automobila, ova strategija je dobra i za brend. Statistike pokazuju da to dovodi više novih ljudi, pri čemu veliki procenat njih postaje novi kupac automobila za narednu kupovinu.

Za luksuzne marke kao što je Bentley, certifikovani program u vlasništvu također radi kao ulazna tačka za mlađe kupce zbog nižih cijena. Ostaje da se vidi da li će se ovaj trend nastaviti i u budućnosti ili će se postpandemijski svijet vratiti na ono što smo smatrali normalnim.

federalna.ba/B92.net

Automobili
Mercedes povlačenje Automobili požar
0 20.02.2024 12:41
Crna Gora Automobili polovni
0 08.01.2024 08:35
požar Automobili MUP KS
0 04.01.2024 12:39
Rusija jelka Automobili
0 25.12.2023 12:33
požar Automobili MUP KS
0 31.03.2023 12:32