Renault i Dacia ograničit će najveću brzinu svojih novih automobila na 180 km/h
Renault se zalaže za smanjenje broja nesreća u svojim budućim vozilima i onima u Daciji stavljajući elektroničko ograničenje na njihovu najveću brzinu.
Kao rezultat toga, njihovi nadolazeći modeli neće moći voziti brže od 180 km/h, a imat će sistem automatske kontrole brzine. Nazvan "Sigurnosni trener", prilagodit će ograničenje brzine u skladu s lokalnim zakonodavstvom, istovremeno uzimajući u obzir različite aspekte, poput ceste i vremena.
O tome je prošle sedmice na sastanku dioničara obavijestio izvršni direktor Groupe Renaulta Luca de Meo, izvještava Spiegel, koji je rekao da prekomjerna brzina predstavlja trećinu smrtnih nesreća. "Ograničenje brzine nije lijek, ali vrijedi ako možete spasiti čak i ljudski život", rekao je de Meo. Vremenski okvir za primjenu ograničenja brzine tek treba biti objavljen.
Njemačka publikacija navodi da je ograničenje brzine od 130 km/h uvedeno 2002. godine na dionici autoputa A24 od 62 kilometra u Njemačkoj, koja ranije nije imala ograničenje brzine. To je rezultiralo prepolovljenim brojem nesreća. Takođe, od 1996. do 2002. godine, 1.850 vozača povrijeđeno je u nesrećama na toj dionici, a nakon uvođenja ograničenja brzine, broj je pao na 799 tokom istog broja godina.
U ostalim povezanim vijestima, Volvo od prošle godine ograničava najveću brzinu svojih novih automobila na 180 km / h. Odluka je izazvala kritike, ali švedski proizvođač automobila rekao je da ako akcija može spasiti živote, oni su u redu s "gubitkom potencijalnih kupaca".
Povrh toga, nema toliko javnih puteva na kojima se legalno može voziti više od 100 km / h, a većina autoputeva ima ograničenje brzine od 130 km/h u Evropi.
federalna.ba