Tuzlaci bi nakon deset godina čekanja mogli dobiti moderan ulaz u grad
Radovi na izgradnji dionice puta od petlje Šićki Brod do bolnice Kreka u Tuzli, koji su započeti još 2012. godine, ni do danas nisu u potpunosti završeni. Tuzlaci i svi oni koji u Tuzlu dolaze sa zapadne strane grada svjedoci cu svakodnevnih gužvi kao i čestih saobraćajnih nesreća. Slična situacija je i na istočnom dijelu grada. No, razgovori koji se tiču ovih problema ponovo su pokrenuti, a nadležni najavljuju rješenja.
Više od deset godina Tuzla čeka da se okončaju radovi na izgradnji puta na zapadnom ulazu u grad. Od moderne ceste, koja je obećana 2012. godine, ostali su nedovršeni kružni tok i usko grlo na petlji Šićki Brod. Zbog ovih, ali i drugih saobraćajnih problema ponovo su pokrenuti razgovori s Cestama Federacije.
“Dobili smo informaciju da su sve pravne aktivnosti - što se tiče kružnog toka kod Termoelektrane - na sudu okončane i da bi veoma brzo trebao uslijediti nastavak radova na završetku tog kružnog toka”, kaže Zijad Lugavić, gradonačelnik Tuzle (SDP).
“U plan za iduću godinu stavit ćemo izgradnju ovog kružnog toga. Međutim, na dijelu od kružnog toka do petlje Šićki Brod ostalo je da se riješi imovinskopravni odnosi još dva vlasnika, što traje već deset godina”, ističe Nijaz Hadžikadunić, izvršni direktor za tehničke poslove Ceste FBiH.
Problem putne komunikacije u Tuzli evidentan je i na istočnom dijelu grada. Južna saobraćajnica, koja bi, zapravo, trebala biti obilaznica, preopterećena je zbog čega se svakodnevno stvaraju kilometarske kolone. Prošlosedmični sastanak rezultirao je obećanjima.
“Na tom sastanku nam je obećano da će veoma brzo biti usvojen elaborat o eksproprijaciji za produžetak južne saobraćajnice, od Prinčeve džamije pa do Slavinovića, što je preduslov za nastavak bilo kakvih radova”, navodi Lugavić.
“U planu Javnog preduzeća Ceste u 2023. godini smo predvidjeli izradu glavnog projekta izgradnje mosta preko rijeke Jale u Slavinovićima na kraju ove dionice. Obuhvaćena je i rekonstrukcija postojeće raskrsnice u Slavinovićima, na magistralnoj cesti M4, u kružnu raskrsnicu”, dodaje Hadžikadunić.
I dok su iz politika koje čine vlast na federalnom nivou optimistični kada je riječ o rješavanju putnih komunikacije u Tuzli, opozicija sva ta obećanja, ipak, uzima s rezervom.
“Očigledno je da su namjere trenutne Vlade Federacije i većine u Federaciji da se posveti Tuzli, te da ona bude ravnopravna s ostalima”, ocjenjuje Slađan Ilić, dopredsjedavajući Doma naroda FBiH (SDP).
“To je samo pred izbornu godinu novi kamen temeljac, koji imamo u gradu Tuzli, a koji se nikada neće realizovati”, smatra Mahir Mešalić, predsjednik Kluba zastupnika DF-a u Parlamentu FBiH.
Slično razmišljanje kao opozcija imali su i vozači koje smo sreli na južnoj saobraćajnici. I dok se jedni nadaju da će nekada i doći do radova, drugi u to ne vjeruju.
“Čisto sumnjam - kako naša vlast radi ovdje, čisto sumnjam.”
“Vidim da su gužve, pa vjerujem da će nekada doći na red, kao i što sve dođe. Ali zavisi kada.”
Tuzlanski kanton po broju voznih jedinica, broju putnika i po iznosu koji izdvaja za akcize prednjači u Federaciji BiH, a pri tome nema niti metra autoputa ili brze ceste.
federalna.ba